fredag 25 februari 2011

jaha?

Jaha då var man tillbaka på rummet då..
Har varit nere en runda på stan med Jakob idag :) har satt in pengar på hans konto, för han ska hjälpa mig och betala min hyra ^^ snäll pojk :) Sen tog vi oss en fika och då stötte man på kusinen :D måste ses oftare!
sen efter det drog vi till Willys och handlade mat med Rickard :)
Jaa just de förresten! jag och Jakon gjorde en god gärning :) när vi skulle till Willys så gick vi förbi Babylon och där var det en tant som hade ramlat och kunde inte komma upp, så vi hjälpte henne :) Det känns bra att hjälpa folk :)

Sen efter att vi hade handlat, så gick vi tillbaka till skolan igen :)
Så nu är bara frågan vad man ska hitta på resten av kvällen? Typ alla i min korridor och flera andra av mina kompisar ska till Harry's ikväll, men jag känner att jag inte orkar.. jag har inte lust heller för den delen..
Fan man har ju nästan gått och blivit nykterist! Känner lixom att jag inte har lust och dricka längre, jag kan ju lägga dom pengarna på mycke annat istället.. så ikväll blir det nog att kolla på film och bara mysa här i min säng :)

SEE YA!!

H&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar